Efteling Nieuws
EFTELING NIEUWS
FDe Efteling doet er alles aan om de nieuwe Poortpassen bekend te maken bij het bezoekende publiek. Eerder werden er allerlei posters opgehangen en werd er een aanpassing gedaan bij de Gastenservice. Een groot bord met daarop alle voordelen van de verschillende passen werd op het ingangsplein geplaatst. Een nieuwe manier van reclame maken is gevonden middels de plantenbakken die op de parkeerplaats staan. Nieuwe sierlijstjes op deze bakken met daarin een reclameposter moeten de bezoekers al op de passen wijzen voordat ze bij de kassa’s komen.
FFDe leden van de ANWB hebben de Efteling verkozen tot het leukste uitje van Nederland. Ruim 60.000 leden brachten hun stem uit op een speciale website van de ANWB. Het park stak er met kop en schouders bovenuit. De verkiezing duurde een maand en eindigde op 31 mei.
de startpagina van Efteling.com is een kleine verandering opgetreden. De zwevende, ronddraaiende bollen zijn verdwenen samen met de grote opvallende afbeelding in het midden. In plaats daarvan verschijnen twee reclames met op de achtergrond bekende kenmerken van het park en de accomodaties. Momenteel worden de acties van de goedkopere Poortpassen en van het Wonderlijk Speeldoosje getoond.
FSinds kort staat de nieuwe site van de Schatkamer online. De site is bedoeld voor jonge kinderen van ongeveer 6 tot 10 jaar. Op de site kunnen de kinderen spannende spelletjes spelen, maar er is ook een knutsel- en talentenhoek aanwezig en de Wereld van Bernard waar video's van sprookjes te zien zijn. Tot slot zijn ook alle uitzendingen terug te bekijken op de site.
FDroomvlucht de Musical is gebaseerd op de gelijknamige attractie uit de Efteling. In de wachtrij van de attractie wordt het publiek sinds deze week warm gemaakt voor het theaterspektakel door een grote poster. Met het ophangen van de poster is de lege wachtrij wordt een volgende stap gezet in het bekend maken van de musical bij het grote publiek.
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
F
L
L
K
K
J
J